ivag.blogg.se

for friends and family who are curious about what I'm up to on my travels. enjoy!

YAMAN

Publicerad 2016-01-20 21:16:06 i Allmänt,



Utsikten från vårt hostel 



Utanför Bob Marley-museum som vi besökt idag.



Vårt rum på Kingsworth Hostel

2 av 9 katter som bor på hostelet

Ashärligt ställe, ägaren är jättesnäll och allt är så himla simpelt men så hemtrevligt på något sätt. Var lite av en chock att vakna upp, titta ut genom fönstret och se denna skog. Jag insåg plötsligt hur långt hemifrån vi var. Fick magknip, sedan pirrade i mig och nu är jag astaggad. Men emellanåt har jag hemlängtan. Men mest är jag jättefascinerad. Kingston är inte alls som alla sagt. Folket är jättetrevliga, känner oss inte alls otrygga när vi går på gatorna (oftast) och alla är så himla GLADA!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela